مشتری در اکثر موارد از محصول ما ایراد میگیره و بهونه ای برای نخریدن میاره اما از کجا میشه فهمید ایرادی که مشتری گرفته بی ریا و نشانه درخواست اطلاعات بیشتره یا اینکه یک ایراد بیخودیه؟

این فایل صوتی رو حتما گوش بدید تا یاد بگیرید ایراد ها رو به آسونی برطرف کنید  

 

 

دریافت

فایل صوتی آموزش بازاریابی | واداربه تصمیم گیری کردن

فایل صوتی آموزش مارکتینگ | شناخت خریدار

فایل صوتی آموزشی بازاریابی و فروش | ارتباط دو جانبه

فایل ,ایراد ,صوتی ,  ,رو ,مشتری ,این فایل ,فایل صوتی ,رایج و ,و بروزرسانی ,مروگرهای رایج
مشخصات
آخرین جستجو ها